Coraz więcej firm zastanawia się nie tyle nad tym, jak znaleźć copywritera, ile jak znaleźć copywritera, który sprosta zadaniu. Dobry tekst to dziś podstawa niejednej
Blog
Ile kosztuje współpraca z influencerem?
Ile kosztuje współpraca z influencerem? To pytanie, które chyba spędza sen z powiek, niejednej osobie, która myśli o podjęciu takiej współpracy. Zazwyczaj decydują się na
Wpływ pandemii na marketing
Pandemia silnie oddziałuje na wszystkie kręgi społeczne. Czynności wymagające bezpośredniego kontaktu są znacznie ograniczone – liczy się przede wszystkim dystans. Obowiązuje nauka zdalna i praca
Reklama artykułów dla młodzieży
W reklamie skierowanej do młodych najbardziej liczą się dwie rzeczy – autentyczność i emocje Reklamowanie produktów dla dzieci regulują uwarunkowania prawne, z artykułami przeznaczonymi dla
Jak wycenić wartość strony internetowej?
Czy można potraktować stronę internetową jak produkt – wycenić ją i sprzedać? Można, jednak oszacowanie, ile jest warta, wcale nie należy do najprostszych zadań. Jest
Dla kogo TikTok?
Coraz trudniej jednoznacznie wskazać, który kanał promocji gwarantuje najszersze dotarcie. Być może nawet nie istnieje taki ‘gwarant’ z punktu widzenia różnorodności branży i targetu. Każda
Design thinking – jako nowy trend w myśleniu
Czy rzeczywiście własnym myśleniem możemy pokierować? Niektórym osobom trudno jest się skupić i na pewno słysząc takie hasła, podchodzą raczej sceptycznie do tego rodzaju pomysłów. Tak naprawdę jednak wszyscy od początku
Jak ważne jest logo dla firmy, a jakie ma znaczenie dla klienta?
Logo jest symbolem, który pozwala łatwiej zapamiętać firmę. Projekt tej ikony – zleca się zwykle profesjonalnym grafikom. Czy „gra jest warta świeczki”? I czy dla
Duże kampanie medialne, które mogą być przykładem dla innych. #LOTdoDomu
W marcu 2020 znaleźliśmy się wszyscy w specyficznej i trudnej sytuacji. Wybuch pandemii koronowirusa spowodował zmiany w funkcjonowaniu życia całego świata. Przymusowe kwarantanny, zamrożone gospodarki,
Jak pozycjonować skutecznie?
Aktualnie to Internet wiedzie prym w kwestii promocji i reklamy firmy. A jednym z najważniejszych wyznaczników sukcesu sklepu internetowego jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania.