Logo jest symbolem, który pozwala łatwiej zapamiętać firmę. Projekt tej ikony – zleca się zwykle profesjonalnym grafikom. Czy „gra jest warta świeczki”? I czy dla
Blog
Duże kampanie medialne, które mogą być przykładem dla innych. #LOTdoDomu
W marcu 2020 znaleźliśmy się wszyscy w specyficznej i trudnej sytuacji. Wybuch pandemii koronowirusa spowodował zmiany w funkcjonowaniu życia całego świata. Przymusowe kwarantanny, zamrożone gospodarki,
Jak pozycjonować skutecznie?
Aktualnie to Internet wiedzie prym w kwestii promocji i reklamy firmy. A jednym z najważniejszych wyznaczników sukcesu sklepu internetowego jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania.
Jak wypromować bloga firmowego
Blog firmowy to skuteczne narzędzie marketingowe. Pod warunkiem, że jest prowadzony w oparciu o wiedzę i doświadczenie. Wiele osób zaczynających prowadzić własną zakładkę blogową na
Promocja restauracji na Instagramie
Instagram jest darmowym serwisem social mediów przeznaczonym zarówno dla osób prywatnych jak i firm. Wśród jego funkcjonalności znajdziemy udostępnianie zdjęć i krótkich filmików w formie
Ranking agencji marketingowych.
Wiele portali, mediów i firm prowadzących analizy rynku marketingowego prowadzi corocznie rankingi najlepszych agencji marketingowych, interaktywnych i eventowych. Rankingi te prowadzi się w różny sposób,
Reklama dla notariusza. Jakie działania są legalne?
Notariusz to zawód zaufania publicznego. Jego praca jest uwarunkowana wieloma przepisami, z których najważniejsze to Ustawa o notariacie i Kodeks Etyki Zawodowej Notariuszy. Mimo iż
Marketing szeptany, czyli znaczenie monitorowania mediów
Aż 70% konsumentów w trakcie podejmowania decyzji zakupowej bierze pod uwagę opinie znalezione w sieci. Rekomendacje pojawiające się w mediach społecznościowych, forach dyskusyjnych, czy blogach
Jak uniknąć kryzysu wizerunkowego w Internecie?
Ludzki błąd, awaria systemu lub niezadowolony klient mogą w kilka minut stworzyć poważny problem w postaci kryzysu wizerunkowego w Internecie. Jak uniknąć takiej sytuacji, a
Lojalni klienci w sklepie internetowym – jak budować relacje?
Badania wskazują na to, że zaledwie nieco ponad 30% klientów dokonuje ponownego zakupu w tym samym miejscu w sieci. A przecież lojalni e-klienci są naprawdę